Wielki koncern ogłosił, że nie planuje zwiększać ilości sprzedawanych pojazdów w Polsce. Za główny cel na najbliższy czas w naszym kraju obrał sobie poprawienie jakości obsługi. Poprawa standardów na ten czas jest dla producenta istotniejsza niż zwiększenie sprzedaży. Koreański producent na ten rok przewiduje podobną wysokość sprzedaży, jak w roku poprzednim. Oznacza to pięcioprocentowy udział na polskim rynku, co daje wynik lepszy niż ten z rynku europejskiego.
Firma postanowiła poprawić standardy obsługi klientów. Może to jednak mimo wszystko być narzędzie, które nie tylko przywiąże do tej marki starych klientów, ale i nowi, zwabieni poważnym poziomem troski o klienta, pokochają marki, jakie Hyundai proponuje. Drugą rzeczą, w stronę której Koreańczycy zamierzają się zwrócić, jest lepsze wyposażenie wnętrz mniejszych modeli. Jest to odpowiedź na potrzeby klientów tej marki. Taka restrukturyzacja i zadbanie o standardy z całą pewnością nie wyjdzie producentowi na straty.